Wspomnienia z turnusu rehabilitacyjnego w Krynicy Morskiej

czerwiec 24th, 2014 Wpisane w Ostatnie wpisy

Wczasy rehabilitacyjne Krynica Morska 2-15 06 2014r

W dniu 2 czerwca wyjechaliśmy autokarem spod Klubu Lira przed godz. 8 przy niewielkim deszczu. Prawie godzinę zajęło nam przejechanie przez Wisłę a dalej było już tylko lepiej. image001

Na miejsce czyli do Ośrodka wypoczynkowego JANTAR dotarliśmy około godziny 16 i po rozlokowaniu w pokojach jedno i dwuosobowych zjedliśmy smaczny obiad.
Po kolacji każdy z uczestników indywidualnie wybrał sobie oferowane dwa zabiegi rehabilitacyjne, wykonywane przez bardzo miłe rehabilitantki.

W trakcie turnusu organizator umilał nam pobyt wieczorkami tanecznymi, zabawą przy ognisku a nawet zainscenizowanym weselem z tradycyjnymi potrawami weselnymi i oczywiście tortem weselnym.

Chętni wybrali się na wycieczkę statkiem do Fromborka gdzie z przewodnikiem panem Tadeuszem zwiedzaliśmy Katedrę i wysłuchaliśmy koncertu organowego.

Była też możliwość zwiedzenia byłego niemieckiego obozu koncentracyjnego Stutthof w Sztutowie, portu rybackiego w Piaskach oraz Gdańska.
Miewaliśmy też niecodziennych gości w postaci pojedynczych lub całych rodzin dzików, które można było spotkać również spacerujące po po mieście.image010

W trakcie pobytu mogliśmy oglądać piękne zachody słońca oraz spokojne i wzburzone morze.

Na zakończenie pobytu ze względu na pogorszenie pogody mieliśmy wieczorek pożegnalny zamiast planowanego ogniska. Rano po śniadaniu zostaliśmy serdecznie pożegnani przez kierownika ośrodka i około godziny 10,30 wyjechaliśmy w drogę powrotną do Warszawy.

Po wielu kłopotach naszego miłego kierowcy ze znalezieniem drogi na przeprawę przez Wisłę na Bródno po godzinie 16 zajechaliśmy przed Klub LIRA,skąd po serdecznych pożegnaniach i powitaniach z oczekującymi nas bliskimi rozeszliśmy się do naszych domów.

autor tekstu i zdjęć :  Jerzy Niewęgłowski

Przepraszamy, ale komentarze są obecnie wyłączone.