Byliśmy w Poznaniu, Rogalinie, Kórniku, Licheniu

październik 10th, 2011 Wpisane w Ostatnie wpisy

W dniach 7-8.10.2011r Zarząd O/R Targówek zorganizował  2- dniową wycieczkę do Swarzędza, Poznania, Rogalina, Kórnika i Lichenia. Warszawę opuszczaliśmy w deszczu, za to później cały czas dopisywała pogoda .W skansenie pszczelarstwa (JEDYNE w Europie ) podziwialiśmy różnorodne barcie już  z XV wieku. W Poznaniu poznaliśmy historię królów, książąt polskich i pruskich oraz piękne zabytki. Rogali Marcinkowskich nigdzie w Rynku nie było, więc nie jedliśmy .a byle jaka „sznyta z glancem” nas nie interesowała. Pokrzepieni poznańskim specjałem na pocieszenie pojechaliśmy do Hostelu. Rano po śniadaniu ruszyliśmy dalej w naszą wędrówkę podziwiać pięknie wyremontowany doprowadzany do świetności pałac rogaliński, nie tknięty  przez czas i wojny Kórnik i ogromny Licheń.

Zasłuchane i skupione głowy podziwiały wiedzę przewodników i piękno zabytków. Zachwytom dla profesji przewodników, fajnej wycieczki, ładnej pogody nie było końca. A ten obiad w Licheniu PYCHA!! KO

Przepraszamy, ale komentarze są obecnie wyłączone.